Tema: Re: Kas cia per idiotai 15min straipsnius raso
Autorius: Neidomus darbe
Data: 2012-02-02 17:03:40
Tai tu gal skirk vibracija ir nedidelius stuktelėjimu į duobes, nuo jo
purtymo išėmus... Ir apie pavertimą šneku, kai jį paverčia apie 45 laipsnių
ar didesniu kampu... ar matęs kada seną išardytą akumuliatorių, kiek ant
dugno būna švino nuosėdų...

"svk"  parašė naujienų news:jge7h0$iar$1@trimpas.omnitel.net...

O tai tu su savo karučiu važinėji taip ramiai ir visas duobes aplenki,
kad jis niekaip nesipurto niekados. Na ir aišku važinėji lygiais LT
keliais - jokių įkalnių ir nuokalnių (tipo nepasiverčia tas akumas
mašinoje niekaip).