Tema: Re: ar pakrausiu ka nors su tokiu krovikliu?
Autorius: ramunas
Data: 2012-02-02 15:55:34
svininiai rugstiniai - tai tokie kur praktiskai visuose masinose yra. juose
jei jie issikrauna pradeda oksiduotis ploksteles kol uzsitrumpina ir pezda
akumui ... aptarnaujami ir ne jokios skirtumo... tas pats elektrolitas juose
yra...
tuo tarpu geliniuose akumuose yra ne skystis, o gelis, kuris uztrumpinus
akuma neoksiduoja ploksteliu ir taip neuztrumpina akumo. jis tipo patvaresni
iskrovimams yra ... cia taip aiskino pas mus atejes vadybininkas ...
isbandzius pora jo akumu isitikinom, kad neverta permoketi bo jie vistiek
pas mus mirsta per pusmeti :) (dedami i tokias vietas kur karta i savaite
iskraunamas visiskai akumas yra). i kemperi manau visai neblogai gal toks
butu... bet brangus kurva truputeli ... gal geriau i kemperi deti paprasta
ir kai palieki ilgam inesti kur nors i vidu ji...