Tema: Re: ar pakrausiu ką nors su tokiu krovikliu?
Autorius: ab
Data: 2012-02-02 15:13:04
GT said the following on 2012.02.02 12:59:
> Gal geriau toki, jei prie ukio ir ne vieniems metams
> http://www.senukai.lt/statyba-remontas/elektros-ir-apsvietimo-prekes/elektros-instaliacija-maitinimo-saltiniai/maitinimo-saltiniai/801139901923_4.html
>
> Privalumas - automatas, galios pakanka ir dizelio akumams, Gali pajunges
> pamirst menesiui, nesugadins, neperkaitins akumo.

o tai tas mano nurodytas piguolis tokios funkcijos neturi? Jis ten
kažkokių signalinių lempučių turi, tai gal turi ir automatikos, kuri
"pastebi" kad jau pakrauta?

> o ateity, kai praturtesim, zelinius akumus gal naudosim.

O "švininiai rūgštiniai akumuliatoriai" tai visi tie, kuriems reikia
dapilti elektrolito? Ar į šią kategoriją įeina taip pat visi tie,
kuriems aptarnavimo nereikia? Nu pvz. toks:
http://www.akumuliatoriucentras.lt/index.php?s_id=6&p_id=14&act=show&lang=lt

Koks būtų gelinis akumuliatorius? Svarstau apie akumuliatorių (turi
(būti gilaus ciklo) kemperio priekabai, tai jie gal geliniai būna (kol
kas apie tai nespėjau pasidomėti)?