Tema: Re: dirzui - ne
Autorius: svyt
Data: 2012-02-01 19:42:50
europoj. taip, ziuriu diskaveri,maciau :-), as visgi bijau ezero ledo, kazi
ar dirbciau toki darba, nz kodel bet ledas man niekad neatrodo patikimas.
kai vaziuoji dar nieko, o kai eini, -18 ir tik  pokst ir per tarpeli
pasipila vanduo. Jis visa laik trukineja traukdamasis nuo salcio, tik jei
storas tai tokia ledo lytis islaiko.

--
vyt/ /