Tema: Re: dirzui - ne
Autorius: Tomas
Data: 2012-01-30 13:43:19
p.s. Daugiau per laikotarpi iki dabar turejau tik viena ivyki - atbulas farkopu bumptelejau i kokios tai bobos laguna ir lagunos bamperyje ishluzho viso labo gabalelis ~5 cm skersmens, bet bamperis nesujudejo ish vietos. Irgi buvau neprisiseges :) Bet bais pikta boba pasitaike, beveik kaip disapointe, tik be kastyliaus. Kviete mentus, reke ant manes ir ant ju, suskambyjo visiems ir sukviete visa gimine - vyra, broli, vaikus su sheimomis, dar shauke kad pazhista N. Pumprickaitę ir kad dar kvies televizija, ir tada man ir mentams bus pyzdiec.