Tema: Re: kabelis
Autorius: Shadowed
Data: 2012-01-30 23:47:33
Galima davezt. Siaip jei manai kad pritruksi kvadratu tai dek dviguba.
Ragelis cia kazkur duotas, bent pries valanda suktelk pasakyt kad po
valandos busi prie Megos, kad nebuciau kur islekes, ir prileksiu.

"svyt"  parašė naujienų news:jg727s$8jc$1@trimpas.omnitel.net...

kaip isivaizduoju dizeliui turi pakakt, 800A startinei srovei? (akumas stovi
100a/h, greitosiomis radau kad ju tokia startine srove). man reikia 1,80m,
mases isjungeja darau, liko laida nusipirkt, buciau pasidares, bet toj
pacioj pardoj buves per trumpas buvo, tai grazinau.
emailas tikras. Kaunas ne taip ir baisu, jei iki autostrados ar via baltikos
gali davezt, vazineju kartais pro sali.

--
vyt/ /