Tema: Re: kabelis
Autorius: in_memoriam
Data: 2012-01-29 22:41:02
Pries metus pasigaminau kazka panasaus: senukuose uzmaciau akcyjie
svarkiniams gnybtams, uz 4 gal ~25Lt
Ermitaze uz 4 metrus laido (iskniso is sandelio konsultantas, net stende
nebuvo) kurio vario storis apie 1 cm su "ermitazaliciais" sumokejau nepilnus
60, sujungimus dar apipyliau lydmetaliu. Ir tikrai galiu pasakyti kad nors
ir reikia retai, bet kai pravercia tai pravercia - mano akumas vidutinis,
bet gana gyvas: pajungiu bile kokio dydzio graba, savo varikli isjungiu kad
nesupalinti elektronikos ar generatoriaus - jo starteris suka be problemu