Tema: Re: Zemes savininke
Autorius: Exo
Data: 2012-01-25 16:29:09
Čia ne tas pats. Visų pirma į tokius žmones reik žiūrėt ne kaip į pikčiurnas, o kaip į įžeistą žmogų, vėl gi pasikartosiu, nesvarbu kas įžeidė. Ir nereikia eiti atsiprašant ko nors prašyti, čia yra esminė klaida. Reikia nueiti būtent atsiprašyti!!! O paskui žiūrėk ir pati vieną dieną ateis ir pasiūlys nusipirkti tuos pora metrų.... ple chebra čia elementaru, nejaugi pas nieka univere nebuvo bent elementariausių filosofijos pagrindų?

Exo