Tema: Re: Q: dega tepalo lempute?
Autorius: svyt
Data: 2012-01-27 16:02:40
nu jei ne kojele, tai korpusas gai but skiles. del perdavimo gali but, bet
tas daiktas vietoj slicu irgi gali prasisukt jei pagauna gera drozle, tik
tas buna gal tik pas megejus autosportininkus ir kai priemejas be sietelio
(sako geresnis spaudimas- lengviau siurbt daugiau arklio galiu pas 1 golfa
gti)
man su e 34 524 taip buvo pries menesi, uzsidege lempute po energingo
aplenkimo, kelis kar uzgesinus- uzvedus tepalo slegis neatsirado, atsukus
ipylimo kamsty jokio taskymosi, ruko, degesiu smarve. partempiau namo, kita
diena meistriukui ziuret ka turim, bac, davai uzvedam, istumt sunku, uzvedu
ir ups, tepalo lempute uzgeso, po dangteliu tepalas graziausiai taskosi.
spejom kad buvo istriges voztuvas.
vazineju toliau, lyg nieko nebuvo, sako tai gali vis kartotis, ir struzke
neaisku is kur, gal turba i pabaiga. kol kas toli nereik vaziuot tai
nebaisu, suzinosiu veliau kada.
--
vyt/ /