Tema: Re: dega tepalo lempute?
Autorius: Rrr
Data: 2012-01-22 22:53:46
Jei sakai, kad masina parvaryta/parduota, labai itariu, kad jau kazkas
tikrai negerai jai ir turbut jokia cia ne elektronika ar daviklis. :-)

Pas mane buvo panasiai ant senuko Fordo. Po to pradejo dazniau, galu gale
viena vakara paspaudziau masina iki geru 7k RPM antru begiu pora kartu
(biski draskiausi) ir viskas baigesi tuom, kad namo parvaziavau su
sraigtasparniu ant 20km/h. Servisas - pisda varikliui, vidui kazkas
issilakste ir pilnas variklis drozliu. Raudonos lempos priezastis - kazkas
buvo su galva/tarpinem (buvo zinoma ir karta tvarkyta, nepadejo, todel
vaziavau kol vaziavo), maisesi ausinimo skystis su tepalu, galu gale
uzsikiso kazkuri vieta, pro kuria paduodamas tepalas. Rezultatas - 1000 LT
ir naujas motoras. Iki siol vaziuoja gerai (pusantru metu praejo). Del viso
pikto:

Simptomai, kai maisosi tepalas su ausinimo skysciu:
1. Nusuk tepalo pildymo dangetli ir paziuret kaip jis atrodo is vidaus, jei
nebus tik tepalas arba sausas, o bus kazkokia sviesios spalvos mase -
blogai.
2. Gerai pasildyta, bet uzgesinta - istrauk tepalo lygio matuokli ir
paziurek ar neina dumai is skylutes.
3. Gerai pasildyta, bet uzvesta ar uzgesinta, paziurek i ausinimo skyscio
bakeli, jei kyla burbuliukai is apacios - blogai.

Bet cia tik siaip spejimas, priezasciu turbut koki 10 gali but.