Tema: Re: 4g kompiuteryje, wtf?
Autorius: alfasz
Data: 2012-01-25 20:56:33
Esu dirbes MEZON , ir tokiu PC esu mates, Toshiba ir pan.

Aktyvacija ju paprasta, tiesiog reik aktyvuoti ta funkcija kompe, mes salone
nuskenuojam MAC adresa to 4G integruoto modemo (jis buna ant nugareles kompo
laptopo uzrasytas ir bingo - aktyvuojamas 4G internetas jusu pc be papildomu
modemu. ir su neterminuota sutartimi. :)

"NJ"  parašė naujienų news:jfo74h$iqf$1@trimpas.omnitel.net...

Butent. Yra Mezon Wimax o yra 4G. Man isvis nesuprantama kodel jiems
leidziama reklamuoti savo Wimax tinkla kaip 4G ir klaidinti zmones.