Tema: Re: OT: 4g kompiuteryje, wtf?
Autorius: V
Data: 2012-01-24 19:58:27
mezono modemai instaliuojasi kaip ir kiti network adapteriai, tik kad
prisijungt prie tinklo dar reikia paleist mezono connection manager
programa;
ta programa iesko irenginio su konkreciais VID/PID, tai su tavo irenginiu
greiciausiai neveiks;
tik klausimas ar ta programa reikalinga prisijungimui prie tinklo, ar ten
tik konkretaus modemo specifika;
nes norint su normaliu tinklo irenginiu prisijungt prie interneto paprastai
uztenka windows surasyt ip adresa, dns ir pan.
mezonas speju kad vartotojus identifikuoja pagal irenginiu mac adresus, tai
jei jie noretu, gal galetu padaryt kad ir su kitais irenginiais eitu
prisijungt, tik ar jie to nores;
ar tikrai tas kompiuteris turi toki pat 3.5 GHz wimaxa kaip mezono ?