Tema: Re: duju yranga
Autorius: Robertas9 <robertas 9 @ gmail .com>
Data: 2012-01-22 22:44:30
kazkas labai LABAI susireiksmines...

"vadeike"  parašė naujienų news:jfetr7$ujt$1@trimpas.omnitel.net...

Cia  Zilvinas netavoreikalui.

_ Ja , esu super-duper tupas ir kad pasaulis pasistumejo istisa desimtmeti
pirmyn negaliu patiketi.
Dekui uz Tamstos pastabas.
Mes jau buvome bendrave news.autos, tai Tamsta niekaip negalejai ir taip ir
negali patylet,nemokyt, ir pabuti protingesnis uz mane kvaily :)

Pagarbiai ir su visa pagarba, :)

database 6317 (20110722) __________

http://www.eset.com