Tema: Re: duju yranga
Autorius: Zilvinas Vadeikis
Data: 2012-01-21 12:55:44
Visa tai, kas apacioje isvardinta, zinau. Pries 10 metu buvau susidures su
dujines irangos montavimo ipatumais,- pats montavau. Bet ,siuo metu, - nei
kontaktu, nei pazystamu sioje srityje neliko, todel ir per skelbimus tenka
ieskotis info :)

O del STAG duju irangos - gal tautieciai galetu duot kontaktus, kas pamacytu
su sia iranga ir padetu nupirkt su autosu nuolaidos slaptazodziu :)

Dekavoju