Tema: Re: Vairavimas Londone
Autorius: Ignas
Data: 2012-01-17 14:08:30
taigi reik gert lektuve, pries skrydi tik durnei geria! Tiesa, kai kurie iki skrydzio nespeja issiblaivyt, tai sitie nesiskaito :)

Pamenu skridau kazkada i londona is Kauno pries kelis metus, kai tik ryanai atsidare. Lektuvas pakyla, po 10 min jau is keliu kampu per kompus ar ka ten eina baliai ir minedai, agurkeliai, svogunai, lasinukai, bulk - bulk, na tai i sveikata, kad nuskristumem gerai, ... Ilgiausias skrydis (t.y. labiausiai prailges) mano gyvenime