Tema: Re: Vairavimas Londone
Autorius: Apocalypto
Data: 2012-01-17 13:56:18
siaip tai ten brangu vaziuot su savo masina. centre stovejimas mokamas, o
kai kuriuose rajonuose turesi moket ir uz stovejima salia namu jei nera
kiemo. su lektuvu daug paprasciau. o jei netinka lektuvas gali vaziuot ir su
mikruske. nors siaip ten kazkaip neatrodo saugu kai vienas vairuotojas
vairuoja vos ne para.
ir siaip ten lietuvis lietuviui nera draugas. gali apsilankyt fejos. dar
gali pasiimt belenkokiu vizitkiu. yra kas taip issivarte ivaziaves babajui i
sikna. nu tipo, insurance. bet ten visuomeninis transportas yra labai gerai
isvystytas ir siaip manau butu pramoga pavazinet su metro, dlr, dviauksciais
atobusais ar taxi. tuo tarpu tarp miestu vazineja virgin express traukiniai.
nemazi ju greiciai tai irgi savotiska patirtis. nu bent jau man asmeniskai
atrodo kad su savo masina ten uzsi3.14si jei vazinesi po visokius muziejus
ir siaip zymias vietas