Tema: Re: Ziauru
Autorius: Unicorn
Data: 2012-01-07 23:46:00
as zinau, kokiu greiciu juda stumoklis, o tai, kad kuras dega tokiu paciu
greiciu, kaip juda stumoklis matyt reiskia, kad jis sudegtu greiciau, jei
nebutu ribojamas stumoklio judejimo greicio.
Kitaip tariant matuoti kuro degimo greiti metrais per sekunde, yra isvis
nesamone.
Jei mano variklyje stumoklis juda 20m/s tai ir kuras dega tokiu paciu
greiciu, nes jei degtu greiciau, tai tai susprogdintu degimo kamera, ar ne?