Tema: Re: auto lizingu uz 40-45 kLt, neskubiai
Autorius: svyt
Data: 2011-12-30 14:31:22
tam yra antikorozinis padengimas, net pats primityviausias (deveti
transmisiniai tepalai) apsaugodavo net tokia rudyt linkusi auto kaip
ziguliai. viena pirmuju savo bmw naxudolu ispurske man mestrai, tai po 6
metu neatsirado ne vienos rudeles, nors pati masina buvo ypac sudeveta.
tokioj danijoj, kur siaip yra ypac dregna, gerai antikorozskai priziurimi
net 3 golfai nesurudija. tai karves nekainuoja, ir jei perki masina ilgiau
nei 5 metai tikrai verta. beda, kad kiekvienas perka masina metam- kitiem ir
su tuo nesiterlioja.

--
vyt/ /