Tema: Re: auto lizingu uz 40-45 kLt, neskubiai
Autorius: esguires...
Data: 2011-12-29 00:16:16
kazkada jau rasiau, bet kadangi grupsas isaugo infa ne taip ilgai, tai 
kopijuoju:



1. kebulo cinkavimas pakankamai didelis (jei gerai pamenu, tai >80% detaliu 
cinkuotos), didesniu problemu del korozijos jau nebera. bet 
priesfeisliftiniai egzemplioriai turi toki bjauru kebulo ne tai kad gedima, 
o greiciau ypatybe - daimleris perejo ant ekologisku vandeniniu dazu, todel 
dazu danga ganetinai greitai sensta, pasidengia mikroskopiniais itrukimais, 
pasidaro tokia apsiurusi. is toli ziuri - lyg ir viskas ok, prieini arciau, 
kaip kazkoia neplauta, nors reikalas visiskai ne tame. po feislifto 
daimleris matyt dar karta perejo ant kitu dazu - vandeniniu, bet sikart 
padoriu. pofeisliftiniu automobiliu dazu danga jau visai padori ir nusiurimo 
ispudzio nebesukelia.



2. varikliu om 611 (2,1 ltr., C 200 CDI, 220 CDI, 2000) ir om 612 (2,7 ltr., 
C 270 CDI) patikimumas gerokai pazenges nuo pirmuju CDI varikliu. om 612 
apskritai kultinis ir legendinis, laikomas praktiskai negendanciu. bet 
visada yra visokiu bet:

- bet galimas nesandarumas tarp purktuku ir galvos, i kuri nekreipiant 
demesio (nes variklio darbas is esmes nesikeicia) viskas gali privesti iki 
galvos keitimo (labai nesekmingu atveju).

- retais atvejais gali islysti siurblio ir slegio reguliatoriaus gedimai, 
bet masinio situ mazgu gedimo nei pas mus, nei vakaruose nesigirdi, daugiau 
rusai skundziasi (turiu itarima, kad kaltas cia ne automobilio gamintojas).

- egr'o ir turbos slegio elektriniai-pneumatiniai reguliatoriai ne visada 
suveikia, ko pasekoje variklis netenka galios ir t.t., ir pan. gedimas 
nesunkiai ir nebrangiai salinamas, svarbu surasti zmogu, kuris remontuos, o 
ne ant tavo automobilio mokysis.



3. jei sugalvosi, kad 3 ltr. nera per daug, tai om 642 laikomas labai 
vykusiu varikliu. tik pas mus ju nera daug, tai galima daryti prielaida, kad 
yra tam tikras ziniu stygius apie tai, kaip sitas variklis jauciasi izenges 
i dideliu rida zona. rasydamas apie e-klase esu minejes, kad reiketu 
tikrinti ismetimo kolektoru bukle (padauzyti ar tai raktu, ar lengvai 
pastukseti plaktuku - garsas turi buti visiskai svarus, be jokiu papildomu 
garsu, leidzianciu itarti, kad kolektorius visiskai sveikas), nes jie 
trukineja, o atitruke fragmentai nepataisomai sugadina turbina. turbina 
kintamos geometrijos, kaina solidi, pirkti simtais nesivolioja. jei darysi 
diagnostika, tai kodai ?2359 , 2510, 2592 bei 2616 ir ivairios ju 
kombinacijos nieko gero situo klausimu nezada.



4. mechanines dezes superines, prie gedimu grisim 2050-2060 metais, nes iki 
tol niekas nezinos, kas jose genda :) nesiginciju, kad imanoma ja suvaryti, 
nes kai yra talentas, tai technika bejege. o bet gi taciau yra toks 
isradimas kaip f**tronic, sorry, sequentronic - automatizuotas pavaru 
perjungimas (automatine sankaba). jei dabartine automatizuota mct yra 
greicio, ekonomiskumo ir patikimumo etalonas, tai tuometinis "pusiau 
robotas" yra blogis gryniausia israiska.



5. bet nesuprantu ir tikriausiai niekada nesuprasiu kam perkant mercedes 
reikia atsisakyti malonumo vazineti su taip sklandziai ir protingai 
veikianciu 5 laipsniu automatu. mano galva deze labai gera, beda tik 
ausinimo skyscio radiatoriuose (aktualu c 270 cdi su om 612 varikliais), 
kuriuose prakiura dezes alyvos ausinimo kanalas ir to pasekoje tenka 
kapitaliskai remontuoti pacia deze, hidrotransformatoriu ir, savaime 
suprantama, pati radiatoriu. radiatoriams buvo atsaukimas, pakeisti 
radiatoriai zymimi baltu plastikiniu tasku, pakeistus radiatoriu problemos 
pasikartojimas nestebimas. kartais del tarpiniu susklinejimo (o tai, deja, 
atsitinka dazniau negu noretusi) sumirksta dezes valdymo blokas, del to deze 
pradeda kvailioti, neretai prieina iki avarinio rezimo isijungimo (variklio 
sukiai ribojami su visomis pasekmemis). vaistas nepamirsti pasiziureti ar 
nerasoja deze per siules, esant pozymiu - sandarinimas. dar momentas - kad 
ir ka sakytu vasios (net jei jie dirba silberauto), dezes alyva yra 
_keiciama_ (intervalas 60K km). mercedes is pradziu irgi tvirtino, kad 
alyvos keisto nereikia, bet 2009 metais persigalvojo ir wis'o atnaujinime 
parase "keiskit alyva ble!" , tik ne visi vasios tai zino. reguliariai 
keiciant dezes alyva (ir filtrus!) didesniu problemu nepasitaiko. bet velgi, 
pastaba apie talenta galioja ir automatams. del 7G-tronic'o nebuciau toks 
tikras - labai jautri alyvos kokybei ir keitimo intervalui deze, plius 
neturim dar daug ziniu apie sitas dezes.



6. pakaba labai patikima, jei automobilis eksploatuojamas ne zvyrkeliuose ir 
ne pramoniuose rajonuose, tai remonta dazniau nei kas 100'000 isivaizduoju 
sunkiai. yra keletas mazgu, i kuriuos reikia atkreipti demesi (pvz. 
stabilizatoriu ivores ir priekiniu amortizatoriu atramos), bet ir jos 
tarnauja ilgai bei laimingai, o keitimas nera brangus. vairo mechanizmas, 
skirtingai nuo senesniu modeliu, pazenges patikimumo prasme, traukiu 
antgaliu nelaikau kazkokiu dideliu gedimu, juolab, kad keiciamo jie prasosi 
ne pernelyg daznai. idomus faktas, kad konstrukciskai pakaba didele dalimi 
201 serijos, kas tikrai nera priekaistas, greiciau jau pagyrimas.



7. elektra... nelengvas klausimas. yra toks daiktas kaip SAM - blokas, kuris 
valdo puse elektrines komforto irangos pradedant kontroliniais prietaisais 
ir baigiant uzraktais. pasireiskia pvz. neteisingais parodymais (degalu 
kiekio, ausinimo skyscio temperaturos, lempu gedimo indikacijos ir pan.) ir 
baigiant piktybiniu bagazines neatidarymo, nes jam, matote, atrodo, kad 
bagazine ir taip atidaryta. buna, kad ta pati sako galiniu duru daviklis, 
bet idomiausiai pasireiskia, kai ta pati sako kapoto daviklis, nes tada 
neveikia valytuvai. dar reiketu pracekinti kaip jauciasi kabelis nuo 
akumuliatoriaus iki variklio skyriaus, nes jis neretai duoda nutekejima. 
anstyvuosiuose egzemplioriuose budavo toks fintas - jei neuzgesta comand 
grotuvas, reiskia trumpina sedyniu valdymas (cia kaip pas pofeisliftinius 
w201 benzinus - jei neveikia tachometras, zinok, kad neveikia ir variklio 
ausinimo ventiliatorius, toks idomus budas pranesti apie gedima 
vairuotojui). vistik bene bjauriausias dalykas, kai FBS'as ima ir 
neatpazista uzvedimo rakto. durys atsidaro, uzsidaro, langai nuo rakto 
kilnojasi, stoglangis uzsidaro (visa tai valdo SAM'as), o uzsivesti be 
sansu. reikia perristi raktus. SAM'o gedimai budingi priesfeisliftiniams 
egzemplioriams, FBS - kaip pasiseks.



8. nzn ar verta iskirti, bet dalykas apie kuri tenka girdeti ir realiai 
uzknisa, ypac musu salygomis - kazkaip suknistai sugalvotas ventiliacijos 
srautu valdymo mechanizmas, kurio traukes su laiku neatlaiko ir sklendes 
pradeda valdytis kaip pasiseks. detaliu sanaudos kokiu 10 litu, laiko ir 
nervu - per akis, nes tai jau nebe 1980 metai, kai konsole nusiimdavo per 5 
minutes. su salyga, kad dirbsi uzsimerkes. bet sutvarkius galima tiketis, 
kad per eksploatacijos laikotarpi kisti ranku nebereikes.



9. saugumas aukstumoje, ypac klases kontekste. nekalbant apie tai, kad 
prisirinko n zvaigzdziu uz pesciuju sauguma ir visokias signalizacijas apie 
neprisegtus dirzus, modelis gausiai saugus - n pagalviu, pre-safe 
prototipas, dvieju lygiu airbagai ir t.t., ir pan. manekenai piesinukuose, 
kur zymimi galimi suzalojimai, beveik zali.



10. ergonomika - aukstumoje. taip, mygtuku gal daugoka, bet, imho, svarbu, 
kad viska gali lengvai ijungti, isjungti ar perjungti. viskas yra ten, kur 
turi buti, lengvai pasiekiama, protinga isdestyta, naudotis patogu, 
priprasti lengva. galiu palyginti su toyota, opel, vw, mitsbishi, honda 
poziuriu i ergonomika - mercedes lenkia visus (artimiausiu konkurentu bmw ir 
lexus komentuoti negaliu, nors ir teko prasivaziuoti tos pacios klases 
modeliais, bet tik labai trumpai). akustinis komfortas gerame lygyje, 
mercedes, skirtingai nuo japonu, matyt nemane savo automobilius esant tokius 
gerus, kad jiems garso izoliacijos net nereikia :) bagazine labai teisinga, 
gal ne talpiausia klaseje, bet uz isplanavima pliusas (na tai ne naujiena 
mercedesams).



apie dizaina nerasau, tai labai subjektyvu. daugiau net nezinau ka cia 
pamineti. na nera blogas kompaktas, jei kalba eina apie pofeisliftini. 
sakykim taip - mechanine puse dziugina, elektrine nelabai (nors viska 
susumavus iki 5 metu automobiliu tarpe pagal gedimu skaiciu jis laikesi 
paciame saraso virsuje, bet matyt skirtingai nuo senesniu mercedes, kurie 
begant metams pozicijas tik gerindavo, amzius jam ne i nauda). vistik 204 
serija buvo kad ir paprastas automobilis, bet zingsnis i prieki. matyt 
niekam nebus naujiena, jei pasakysiu, kad laikmecio kontekste iki 201 
serijos 203-iasis nepritempe ne pro kur - pirma c-klase uz trecia auksciau 
visa galva.







"Tomas D." <mailsoc@[trint]gmail.com> wrote in message 
news:jdg0t7$ec3$1@trimpas.omnitel.net...
> Beje, gal ka turi gero/blogo apie C220 W203 papasakot? Benzas/dyzelis, 
> mechanika/automatas ir pan? Cia kazkas is 2001-2004 serijos berods.
>
>