Tema: Re: klausimas Terpentinui apie kainodara
Autorius: svyt
Data: 2011-12-25 00:16:06
as peku koncentrata (ausinimo skysti ar langu povikli), nes man atrodo kad
taip pigiau, ipakavimas irgi juk kainuoja.ir siaip, jei masinoj mazeja
skyscio, pradzioj pilu kas pakluna, t.y vanduo is krano, tad rudeni tenka
didint koncentracija.beto su koncewntratais yra kazkas keisto, jis ussala
prie aukstesnes temperaturos nei perpus skiestas (grynas -18, perpus
skiestas -40, dar perpus jau vel -20)
langu plovikli smarkiai skiedziu, nes dar neteko juo naudotis kai salciau
nei -10. tuomet kelias buna sausas, jei ir sninga, sniegas nelimpa prie
kelio. jei temperatura kinta pasidaryciau pasildyma- slanga kuriuo gryzta
tosolas i bakeli, galima prailgint ir pravest pro purkalo bakeli, ir taip
pat prailgintaporskalo slanga galima 20 kartu apvyniot ausinimo zarna, tiesa
poto reik dar statyt atbulini voztuva, buvau vienoj masinoj taip pasidares,
pasiteisino, nes beveik nereikia neuzsalancio skyscio, pakanka kokiu 10
proc. tik tuomet labai apsalineja valytuvai.

--
vyt/ /