Tema: Re: klausimas Terpentinui apie kainodara
Autorius: Sauliusv
Data: 2011-12-17 16:37:46
O tai kam tau stiklo ploviklis prie -34 ?
Aptashko/ishpurvina langa prie tokios temperaturos ?

Man cia shvedas toki anekdota apie norvegus pasakojo.
Sako: kodel pas norvegus mashinose lango valytuvai yra ne ish ishores, bet
ish vidaus ?
Todel kad norvegai vairuodami mashina patys burzgia ir daro brrr - aptashko
seilem langa.
Todel ir valytuvo reikia ne ish ishores, bet ish vidaus.

Tai gal ir tau ploviklio tam reikia - gal jau norvegu patapai ???

Sauliusv