Tema: Re: Auto dazymas DIY
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-12-18 22:39:20
Man dazu tipo reik, prekyba as pradesiu nuo senuku "Akcija" pazymetos
lentynos taikant dazus is akies :D Biski su sarkazmu cia, bet flakonas motip
taip kuo puikiausiai tiktu, jei dazai isdziuve kietesni butu.
Beje, ten konsultantui turejau aiskint kas yra pulverizatorius, ir kuom
skiriasi nuo flakono - vat todel ir domiuosi ko reik, kad nereiktu aiskint
kad masinos su teptuku nedazysiu.