Tema: Re: Auto dazymas DIY
Autorius: bleketas
Data: 2011-12-18 21:32:59
apsimeti ar tikrai toks bukas, nueini I automobiliniu dazu parde ir
pasiprasai ko reikia.  Dar ir pakonsultuos biski jei noresi.

kas link technologiju ir t.t. gali panarsyti sita forumiuka
http://www.oldschoolauto.lt/ tik reik atsirinkt kur pelai kur grudai.

o siaip ir is balionelio galima gerai nudazyti ir niekas ten nagu
neatsilups.