Tema: Re: Del E-39 ABS daviklio
Autorius: [nemielas]
Data: 2011-12-17 16:17:35
tai faktas kad yra. va kaip tik pas "and" ant lentynos garaže voliojasi visokie GT, testeriai, oscilografai. tik vat žmogus nežino ką su tuom daryti, tai užklausė čia. maž pavyks ką namų salygom panaudoti, kad pažėti kas su tuom davikliu.

ps jei pas tave visų e39 abs daviklių klaidos išsispresdavo daviklio pakeitimu tai valio - spaudžiu letena, bučiuoju į žanduką ir linkiu tolimesnės profesinės sėkmės. aš matyt po kita žvaigžde gimęs - not so lucky, tai tenka extra penkias minutes dar sueikvoti visokiom papildomom apžiūrom