Tema: Re: Del E-39 ABS daviklio
Autorius: Ablasiejus
Data: 2011-12-16 21:01:43
nu jei nesupranti i ka ziuret, tai ir lysk prie tu davikliu su atviorkom,
testeriais, autodatom.
Savaites senumo atvejis: kai slapia, ar siaip nei is sio, nei is to
uzsidegdavo abs lempute.
Klaida rode abs daviklio.
Po to vel veikia, vel neveikia. Tai ka man reikejo daryt? Lyst prie abs
daviklio su tuo tavo testeriu? Dar idomiau, kad kartias bevaziuojant
"susiremontuodavo". Ir ka ten matuot?
Sedau i masina, pasidejau pc.
Vaziuojant sukasi visi graziai, bet pries pat sustojima - pist to rato
nebemato.
Nu tai viskas aisku: jokiu nutrukusiu laidu but negali.
1. ABS daviklis
2. Guolis
3. ABS blokas

Kadnagi 1. pigiausias, nuo to ir pradejau.
Sutvarkyta

O cia kandangi kiaule, tai cia ir taip aisku, kad abs daviklis, bet 99%
isitikinimui, galima prasivaziuoti ir paziureti kaip sukasi tas ratas.