Tema: Re: Kaledines dovaneles sau, kaip vairuotojui
Autorius: dzonis
Data: 2011-12-15 11:10:15
Ple ple kokis varguolis, valgo kebabus restorane ir maudosi tik chlorkiniame
baseine .
Taigi vasara prie ezeriuko ,maudynes, kebabai ,saslykiukai, mergikes. Po to
tik pyst su slapiom subinikem ir lekiam kur norim, px ar alus bevaziuojant
kur issiliejo ar bl..job'o kiek nuvarvejo.
Nu bet inteligentam to nesuprast, tulike turbut su pincetu b..ka
issitraukineji ?

"cooleris"  wrote in message news:jcakcm$fa$1@trimpas.omnitel.net...

Kebaba reikia valgyti restorane (na jei oda pirkai babkiu neliko)
Maudomes Baseine ir poto pasikeiciam triusikus
Kadangi valgome restorane trupiniu nepribyra ir siurbliuoti nereikia

Taip kad nafig ta ODA
Sedines sildomos isyla per 5min
Uzkurk masina ir grysk namo arbatos pabaigti, bus jau susile