Tema: Re: apie LED TV
Autorius: NicMC
Data: 2011-12-14 14:15:34
On 2011.12.13 15:11, Darenas wrote:
> Manyciau reikia sau knisti prota ir stipriai, t.y. skaityti forumus
> review ir t.t.
> As pirkciau tik Full HD LED 3d, Smart tv, su web kamera (skype) ir t.t.
> ir nemaziau 50' - bent as i toki keisiu savo 42 fullhd ir greitai.
>
> Darenas

Kad jau taip aprašei, tai pridėsiu - "ir ne žemiau 7000" :D
(Čia kad 3D nemirgėtų).

Kadangi savo teliką keičiu, tai perbėgau greituoju būdu:
LG - pakenčiamai rodo, iš USB groja beveik viską (apart AAC ir DTS). 3D
geriau jokio, nei toks. Aš asmeniškai jo įžiūrėt nesugebėjau, vis tiek
per vieną stiklą išplaukusį vaizdą matau.
Samsung - jei ne naujas mikrodimingas, būtų absoliuti analogija LG, tik
brangiau. 3D, jei iki 7000(ar 6500 - nepamenu) klasės rodo nekaip, mirga
akiniai. Netgi visai juntamai.
Sony - 720'as 3D rodo "žiūrėčiau ir žiūrėčiau". T.y. jei samsungą dar
galėjau pakęsti vienam filmui, tai sony galėčiau akinių ir nenusiimt.
Mirgėjimo jokio. 2D vaizdas ir visai vertas pagyros.
Philips - man subjektyviai vaizdas geriausias iš žiūrėtų. Tuo labiau -
šitas gamintojas kiekvienais metais susilauka kokių nors awardų už
vaizdo kokybę. Negarantuoju, bet gail būti, kad tuo pačiu tai ir
dažniausiai gendantys telikai ((C) Topo Centras). Veikiančio 3D su
aktyviais akiniais pamatyti nei Kaune, nei Vilniuje neavyko.

Kitų gamintojų netikrinau. Web contento netikrinau - klausimas, ar vimeo
lietuvoj matysi. O tuo labiau - ir pinigai, ir linkomanija pilna. Nx man
skype telike, jeigu turiu ir kompe, ir telefone.

FullHD - vienareikšmiškai taip, viskam, kas daugiau 32". LED - bbz. Jei
nereikia 3D - aš geriau paimčiau aukštesnės klasės, bet kokių 2010 m.
modelį. Nes "SmartTV" "navarotų" paliubomu nenaudosi. O ir LED
(nekalbant apie naujus zumzungus, su mikrodimingu) - naudos neitin. Ne
ką jie ten tos elektros sutaupo lyginant su paprastu pašvietimu.

Dėl dydžio - prieš metus 42" atrodė bus per akis. Bet kaip tik prieš
sąvaitę pardaviau dėl "noriu ne mažiau kaip 50".