Tema: Re: gal kas dyrbat TEO ar turit pazystamu?
Autorius: Markovich
Data: 2011-12-09 08:39:15
kalbam apie 5lt/men apie kuriuos nebuvo uzsiminta is anksto

ir jei visiem is eiles moket po kelis litus I menesi tai metu gale sukapsi
keliu simtu lt sumele, kuri naujos krizes akivaizdoje man yra nemaza.

"RolF2"  wrote in message news:jbqsnq$m56$1@trimpas.omnitel.net...

siuo atveju beta ta ,kad klientui +3 lt i menesi yra nezmoniski pinigai.
Geriau pravazinet 20 lt kuro, praskambint xz kiek ir isdiziai iskelus galva
atsisakyt paslaugu , kai ir taip turi optika uz 15 lt i menesi , kuri
normaliai kainuoja 49.90 :)