Tema: Re: gal kas dyrbat TEO ar turit pazystamu?
Autorius: Korke
Data: 2011-12-08 16:49:57
as irgi prie uzuojautu tau prisidet noreciau.... ble ble... skambineja
daxuja, vazineja kelis kartus, guglina apie routeri nixuja
neraukdamas.... dar cia pusdieni rasineja.... vien del to, kad gaila uz
50Lt nusipirkti per skelbimus ar uz kazkiek brangiau pasiimti is teo ta
routeri reikiama... nu tu ble ble...
i vinita eis matai...jau verkia graudziai matyt del to visas teo...
lauksim apie ten nuotykius nutikusius aprasymo, nes itariu tavo turimas
routeris irgi jiems netiks, o is ju gi neimsi uz pinigus ir terminutos
nepasirasinesi :)

lankstumo iesko, su prasymu is serijos.... zinot, noriu jusu interneto,
uz modema galiu duot va kiseneje turiu 1/3 pinigu reikiamu, bet dar
turiu buterbroda neprakasta siandienini, siulu kamuoli ir spalvota
stikliuka. Turbut benzo sudeginai ir laiko sugaisai daugiau nei uz
modemo metu nuoma sumoketum.