Tema: Re: Motec
Autorius: Zigmus Z.
Data: 2011-12-07 11:15:47
"Tomas" <info@nigeria.gov> wrote in message
news:jbna20$298$1@trimpas.omnitel.net...
> Maniau kad nuo trinties, nuo abrazyvo daleliu dyla. Bet jei sakai nuo
> tepalo - tai chzn ka tau isipilt. Vienas pazhistamas va oksolio isipyle.

aha, sakai, nors viena masina yra kuri be oro filtro vazineja? Na pagal save
tik nereik sprest apie kitus :) Nors, aisku, kai tokie draugai...  :D
"Pasakyk man kas tavo draugai ir as pasakysiu kas tu"

filtras nebent uzsikises buna - bet tokiu atveju jis NE praleidzia
abrazyvus, o praleidzia maziau oro - nes susidaro dulkiu kilimas,
analogiskai kaip kokiam nors noutbuke ant ausinimo groteliu.
o dyla ne nuo tepalo, bet nuo darbo. Trintis yra trintis, metalas ne
amzinas, ar tu manai kitaip?
tepalas tik pristabdo procesa ir tiek. Kuo geresnis - tuo labiau. Thats what
I think