Tema: Re: Motec
Autorius: Vai
Data: 2011-12-05 23:47:51
Pavyko puikiai tik neskelbiau, net pamirsau kad zadejau atsakyma duoti.
Rasau  is kito PC. Zodziu padariau viska kaip rasiau, nepastebejau JOKIO
skirtumo lygininat is akies konsistencijas tiek naujo tiek atrabotkes.
Bandyta buvo abudu 5w40 Valvoline vs Motec. Ir manau kad galima ji vartoti
senesniuose paprastuose  varikliuose, su protingu keitimo intervalu,
benzinui 10-12tkm. Fejos aftamabyliui jau antras keitimas bus, maniskiame
trecias buvo, nepastebeta jokiu makaronu/kokso/majonezo po dangteliu.