Tema: Re: autoweek.nl
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-11-29 16:31:42
nu važinėjau su tuo Avensiu. Su vasarinėmis padangomis tikrai OK viskas.
Žieminiai Nokian'ai - atrodo, plėšia asfaltą jie nuo pagrindo kaip
kaukia :). Tai vatr ir skirtumai. Kitas reikalas, kaip matei - prie 120
skirtumas mažesnis. Prie 200 jau būtų atvirkščiai. Uždėjus ant abiejų
šipuotas padangas - irgi.

Beje, nebus taip, kad dyzely geresnė izoliacija nei benzine?