Tema: Re: autoweek.nl
Autorius: esquires.
Data: 2011-11-29 12:26:55
avesnis sedanas, e-klase universalas. o siaip tai akustinis komfortas kiek
sudetingesnis dalykas negu garso galios ivertinimas, yra toks dalykas kaip
kritiniai ir nekritiniai triuksmai. visai gali buti, kad viename
automobilyje garso galia bus didesne, bet poveiki vairuotojui ji darys
nepalyginamai menkesni, negu mazesne kitame, nes pastarajame triuksmai bus
erzinantys.

bazines komplektacijos e 320 cdi t-modell 2007 sanaudos pagal nedc yra:
miestas 10.6-11.0
plentas 5.9-6.4
vidutines 7.6-8.1

taigi vidutines normaliu atveju turetu buti nuo 5.9 iki 11.0, o jei dar
kokia deze ant stogo ar vienas kitas bulviu maisas bagazineje... autoweek.nl
gavo 9.2, taip kad tilpo i rezi.