Tema: Re: VW passat termostatas Pridedu FOTO
Autorius: spakainas
Data: 2011-11-16 14:53:49
Nu nieko ten ypatingo iš esmės ir neturi būt. Eilinis kibiriokas kaip ir
dauguma. Pas mane tik variklis ir gelbsti padėtį. Aišku ten prie to
variklio automatiškai koNplektacija kiek gražesnė būna - zenonai,
užsilankstantys veidrodėliai, tempstantis centrinis veidrodukas,
stapdžei rimtesni lyg ir, nu ir turbūt pakaba kažkiek
standesnė/stabilesnė (nors dar klausimas). Bent jau bendradarbio
dulitrinis dyzelis kažkaip ne taip važiuoja.

Aš po biškį link W211 dairaus (esquires dėka), ale dar kolei kas anksti.
Nu bet vistiek tas pirkinys link sąrašo viršaus artėja, nepraeis nei
metai kiti, ir žiūrėk...

Kita vertus kas link avensiaus - techninė pusė visgi daugmaž patvari.
200k ne už kalnų, niekas per daug kaip ir negedo, kiek suprantu dar su
gamykline pakaba (išskyrus stabilizatoriaus gumytes). Mačius užtektinai
ir žvyrkelių ir Vilniaus bei Kauno gatvių ;] Žiūrėsim kaip bus toliau.
tpfu tpfu.