Tema: Re: VW passat termostatas Pridedu FOTO
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-11-16 14:27:57
ką reiškia neveikia? Jei variklio temperatūra stabiliai laikosi 93C, tai
kaip jis dar kitaip turi veikt? O ir po tų trijų metų buvo pakeistas
profilaktiškai, su sąlyga, kad šiaip ar taip leidžiamas antifrizas.

Kas link originalių - va Citroen'o laikė 4m ir 40kkm. Naujas kainavo
160Lt, pažiūrėsim laikys.

Kas link kainos - kiek tavo nuomone turi kainuot ant delno telpantis
skardos gabaliukas su spyruokle ir trupučiu parafino?