Tema: Re: P-parkas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-11 17:44:43
Kai kurios sutartys sudaromos - "pasirasomos" konkiudentiniais veiksmais -
kai abiems pusems aisku, kaip sutartis turi buti vykdomos ir kokia
atsakomybe sukelia abiems pusems. Taip pat yra "viešos sutartys",
pavyzdziui, kai tu susitari su Vilniaus parkavimo kompanija istatiminiu
pagrindu ir ATPK numato, kas tau bus, jeigu ta sutarti pazeisi. Tuo tarpu
privacios aiksteles dedamso baudos po savaime aiskiomis susitarimo salygomis
nepatenka. Skydas su daug raidziu - ne rodiklis.

"VNO"  wrote in message news:j9jd04$r2s$1@trimpas.omnitel.net...

"bleketas@work" <bleketas@NOSPAMtakas.lt> wrote in message
>o ta sutartis pasirasoma ivaziuojant i parkinga? :)
> ar bent yra kur surasita kad sutinki su ju sutarties salygom jei
> perskaitai
> ir ivaziuoji?

o sutarti su Vilniaus parkavimo imone pasirasei?
ar deklaruodamas gyv. vieta Lietuvoje automatiskai pasirasai? :D
o kai vaziuoji gatvemis ne pagal KET, tai su policija irgi sutarties reikia?

ivairei i parkavimo vieta, be to esu isitikines 99%, kad ten stovi skydas su
daug raidziu.

VNO