Tema: Re: P-parkas
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2011-11-11 17:26:37
Tapdamas salies pilieciu, tu "pasirasai" sutarti, kuria isipareigoji
laikytis tos valstybes istatymu. Ivaziuodamas su kitos salies pasu, tu
isipareigoji laikytis tos salies istatymu mainais uz tai, kad jie tave
isileidzia ir leidzia vaikscioti ta zeme. Valstybe tau suteikia leidima
vairuoti jos keliais, taciau su salyga, kad issilaikysi teises, t y,
ismoksi vazinejimo tos valstybes keliais teorines ir praktines
taisykles. O jei nepatinka buti tos salies pilieciu, gali tiesiog
negimti toje salyjr arba, jei tau nepasiseke ir jau gimei, atsisakyti
pilietybes ir valint naxer is tos valstybes teritorijos. Jei nori
nesilaikyti keliu eismo taisykliu, tada pagal teises vairuoti suteikimo
"sutarti" valstybes igaliotas "vadybininkas", t y policija, tave
nubaudzia.Visos sios taisykles, ju igyvendinimas yra tam tikru budu
nustatyti valstybes. P-parkas nera valstybe, jiems priklausanciai
teritorijai nebudingas valstybes statusas ir jie neturi nei
konstitucijos, nei istatymu, pagal kuriuos tu noredamas ten
prisiparkuoti turetum gauti p-parko viza. Taciau p-parkas turi teise is
taves imti mokesti uz leidima tau naudotis ju teritorija savo masinos
parkavimui, taciau turi buti viesai prieinama informacija, kas tai per
teritorija, kokios yra taisykles joje. Kitaip tariant, CK terminais, jie
tau turi duoti oferta, informuodami apie taisykles, o tu jiems pateiki
akcepta, ivaziuodamas i teritorija ir laikydamasis joje galiojanciu
savininko taisykliu. Kai jie tavo ivaziavimu gauna tavo akcepta, jus
sudarote sutarti. Kaip gali laikytis taisykliu toje teritorijoje, jei
nera tinkamos informacijos apie oferta?