Tema: Re: auto finansavimas per firma?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-10 13:05:28
Eini kaip paprastas pileitis i lizinga, sakai noriu va to karucio. Pateiki
paraiska su savo isipareigojimais. Jei imone sutinka buti laiduotoju, turbut
reiks pateikti jos dokumentus - balansa, pelna/nuostoli ir panasiai.
Pasirasai lizingo sutarti, moki imokas. Imone is taves nuomoja ta
automobili, mokedama tau nuoma ir uz tave GPM'a. Pasibaigus darbo sutarciai
lieka tik vienas kasiakas. Jei sutartis baigesi anksciau nei lizingas, firma
turetu biski pergyventi, kad jie liko laiduotojais. Bet tam tikrose ribose
manau prasprendziama ir tai.

"xyx"  wrote in message news:j9gaor$tii$1@trimpas.omnitel.net...

Tai placiau apie paskutini varianta
vat tokio ir reiktu:)