Tema: Re: auto finansavimas per firma?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-10 12:42:34
Nereikai nei veikla uzsiimineti - nuomos sutartis ir vse diela.

O su apyvartinemis, jei imone turi is kur pasiskolinti, taigi elementaru -
pasiskolina ir perduoda tas lesas darbuotojui kaip paskola. Kitas
variantas - darbuotojas perka sau, o imone eina kaip laiduotojas.

"xyx"  wrote in message news:j9g9n8$rp8$1@trimpas.omnitel.net...

Niekas nenori saldyti apyvartiniu gi :)
O jei uzsiimi individualia veikla pagal pazyma, tokia saskaita israsineti ir
nuoma i sanaudas gali itraukti  ???