Tema: Re: Ultragarsas
Autorius: markatas
Data: 2011-11-03 23:28:17
Nichuja, masinos pravodke grauzia lizdu sukimui kiek supratau, nes vienas
lizdas buvo susuktas is medziagines izoliacijos, aukstos itampos laidu ir
siaip visokiu plastmasiu is po kapoto. Vaizdzialis ir jausmas geras, kai
ikisi ranka ir istrauki lizda su peliukais dar gyvais. Nu i nx toki jausma

markatas