Tema: Re: Ultragarsas
Autorius: S54
Data: 2011-11-02 15:37:27
nu buna neaiskiu triuksmu.
pas mus daznai nakti girdet uzesys (ypac gerai girdet laiptinej) , lygtai
koks elektros variklis / ventiliatorius / skalbianke suktusi. Be perstojo
iki ryto. Paskui tikriausiai pranyksta tarp kitu triuksmu.
Keista, kad garsas liko ir isjungus visam name elektra (kai sudege
transformatorine). Vejo itakos irgi nepastebeta.

P.S. del ultragarso - pasensi ir negirdesi, relax :-)

"E.D."  wrote in message news:j8rdsc$a5v$1@trimpas.omnitel.net...

Vat tikejausi tokio ar panasaus klausimo. Bet manau, kad nesusapnavau,
nes ta girdziua ne vien as, bet ir kiti kaimynai. Tai ivyko ne viena
katrta, o buna kas vakara/nakti su retom isimtim. Isimtys buna kai
kuriais savaitgaliais.