Tema: Re: Terpentinui - klausimas dël OAT antifrizo
Autorius: kaiser
Data: 2011-11-05 08:49:34
Taigi parašiau, būsiu priverstas pakeisti gerą antifrizą dėl
radiatoriaus nuėmimo, todėl ieškau plačiai prieinamo ir ne brangiausio
man tinkančio varianto ;) Na, iš tikro kaip ir suradau jau - DAC
raudonas G12.
Kad nesimaišo G12 ir G11 aš žinau. Norėjau pasakyti jog pardavėjai
sugeba pateikti viena kitai prieštaraujančias rekomendacijas.

___
kaiser