Tema: Re: Terpentinui - klausimas dėl OAT antifrizo
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-10-19 08:34:24
Jei abejoji dėl OAT ir silikono tarpinių, tai nematau problemų renkantis G11
arba Heavy duty, juose nėra OAT inhibidorių.
OAT inhibidorius lengva atpažinti jie turi tokį savotišką kvapą panašų į
tirpiklio.
Mes OAT tiekiame vakarų šalių gamykloms kurios surenka naujus automobilius,
ten DAC visus testus praėjo.