Tema: Re: naujas Yeti - reikia nuomoniu is turejusiu/vazinejusiu
Autorius: svk
Data: 2011-10-24 09:52:25
O kaip su tų Jeti'ių tiekimu? - buvau užsukęs į saloną, tai tipo neturim
ir fig žino, kada gausim ką nors. Na ir kas man nepatiko - tai gale
vienos neperdaugiausiai, o bagažinė išvis juokinga, kaip pusdžipiui.
Na ir dar, jei jau su skoda susijęs esi, kaip su aptarnavimu? - ar
nuolat eilės servise? detalių yra pakankamai?