Tema: Re: naujas Yeti - reikia nuomoniu is turejusiu/vazinejusiu
Autorius: RaimisRR
Data: 2011-10-20 09:46:39
Sveikas,

tai aisku apgausiu taigi as cia tam ir pasodintas :)  ...o jai nebijai buti apgautas ir dar paderint kaina  rasyk tiesiogiai. uz 60 000 su pvm labai norint padarysiu 2,0 tdi 81 kw ambition. Plius - mettalic dazai, signalizacija, odinis vairas, dvieju zonu klima, porankis, labiau tonuoti langai... spresk pats.

--
Pagarbiai,

Raimondas
BĮ UAB "ARX"