Tema: Re: TAC ir ruko zibintai?
Autorius: Jonas
Data: 2011-10-19 15:20:41
Mano turetose bulkoj ir koroloj atskirai galinio ruko zibinto neimanoma
ijungt. Biski paguglines radau:

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31976L0756:LT:HTML

4.11.10. Elektriniai sujungimai

Jie turi būti tokie, kad galinį rūko žibintą būtų galima įjungti tik kartu
su priekiniais artimosios šviesos ir priekiniais rūko žibintais.

Jeigu yra įrengti priekiniai rūko žibintai, galinį rūko žibintą turi būti
įmanoma išjungti atskirai nuo priekinių rūko žibintų.

"FR2200"  wrote in message news:j7kajt$ikh$1@trimpas.omnitel.net...

Jo biski suveliau. paklausiu paprastai
ar sujungus ruko zibintus, gali degti ruko zibintai priekyje, bet
nedegti gale raudonas ruko zibintas, nes pas mane viena mygtukas
uzdega-isjungia raudona ruko zibinta gale, kitas uzdega-isjungia
priekinius ruko zibintas, technikinė parašė, kad neteisingai veikia ruko
zibintai ir nepasirase... Priesrukiniai neveikia, jei neijungi trumpu,
cia kaip ir viskas gerai