Tema: Re: Renault Vel Satis
Autorius: Tomas
Data: 2011-10-18 23:08:15
gs'as nekrato visai. sakyciau netgi visai komfortiska masina, vokieciu
premiumui nenusileidzia.

gerai sakai bendrai, reikia gal nupirk koki, shuda kainuoja, o instaliacija
visai stiliova gautusi.

p.s. ta pasato vairuotoja, kur galva pervaziavo, nuteise?

"Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:j7kjc7$s2l$1@trimpas.omnitel.net...