Tema: Re: Renault Vel Satis
Autorius: PS
Data: 2011-10-17 18:56:31
niekur neminejau kad priekis sudetingas, sailenblokus keiciau po 30, 
antgalius turbut geriau restauruot.

o galas skystas, nelaiko - nepaneigsi

o 3 litru dyzelis tikrai lievas



2011.10.17 18:23, Signalizacija rašė:
> Todel, kad pasakas sekat.
> Varikliai 2.0T ir 2,2 zyzelis tie patys kaip lagunoj , 3,0 zyzelius stovi ir
> speise, saabe ir berods kazkuriam opely
> Apie baisia vaziuokle jau rasiau. Tiesa priekiniai sarnyrai gali ir net
> kokius 60 Lt uzkainuot, vairo traukiu antgaliai irgi panasiai. Galinio
> stabilizatoriaus gumos orginalios irgi berods 65 Lt sostenoj, bet labai
> nesunku itaikyt R5 gumas, galinio stabilizatoriaus "kaulai" ziauriai
> brangus - apie 100Lt stuka. Daugiau kazkaip ten nieko daryt nereikejo
>
> "PS"<p.sulga@gmail.com>  wrote in message
> news:j7h7a4$uh2$1@trimpas.omnitel.net...
>> Kodel?
>>
>> 2011.10.17 13:34, Signalizacija rašė:
>>> Ale jus ir pasakoriai :)
>>>
>>> "PS"<p.sulga@gmail.com>   wrote in message
>>> news:j7grg8$b21$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> 2011.10.17 11:30, Kurtas rase:
>>>>> Kas per zveris? Zinau, kad variklis, vaziuokle ir dar ten kazkas toli
>>>>> nuo Espace toli nuo Lagunos. Dar girdejau, kad jau negaminamas.
>>>>> Jei toki paemus, ar labai butu baisu paskui? Del isvaizdos nieko
>>>>> nesakykit... please
>>>>
>>>>
>>>> komfortiskas tai taip,
>>>> galine vaziuokle nepratus prie lietuvisku keliu, turi labai mandra sake
>>>> su
>>>> plaukiojancia ivore kurios kaina ~800 lt(pirkti tik sostena arba
>>>> lautra),
>>>> kai kurie restauratoriai restauruoja, bet ne visi.
>>>> vaziuokle priekyje nieko mandro kaip ir visusoe renuskese
>>>> Elektra pagrybauja.
>>>>
>>>> varikli rinktis tik 2,2 dyzeli arba 2turbo benza, geri ir 3,5 benzai,
>>>> nisano varikliai (bet edrus labai jau)
>>>> 3 dyzeli net neziurek, tas pats kur i sabus ir i opelius ejo - isuzu
>>>>
>>>
>>>
>>
>
>