Tema: Re: cross: REQ turistines virykles / duju baliono
Autorius: svyt
Data: 2011-10-22 14:03:49
nu tai gi ne ant vienodos ugnies verdi, ant baliono parasyta buvo nuo iki,
ir tas skyresi gal 3 kartus.realiai, dviese su zmona per du menesius
suvartojam 2 kilogramus- 4 litrus., tai tas atsarginis litras gerai, juolab
kad kaina panasi gaunas, tad jei ne kuprinej siulau imt didziausia, o siaip
turistavimui pakanka ir maziausio, stabilumas ner blogas, jis pakankamai
sunkus, tik reik ispaust i zeme kad neliguotu (ir apsaugot nuo vejo, ypac
jei ugnis maza) tai ne tie maziukai balioneliai.

--
vyt/ /