Tema: Re: cross: REQ turistines virykles / duju baliono
Autorius: Raimis
Data: 2011-10-13 21:31:47
Pas mane tokia pati. Atrodo lenkiška. Aš pirkau tai Smolensko 5, ir
mokėjau gal 130 Lt, dabar gerai nepamenu. Pildau Ukmergės g. degalinėje
prie Tanagros, netoli BIGo. Kitose degalinėse nelabai užpildys. Tai jie
antgalių neturi tai nenori žaisti. Užtenka ilgam. Keliavau po Kroatiją,
Juodkalniją, Serbiją 3 savaites. Naudojom apie 2 savaites kasdien ir dar
namo dujų parsivežėm.
Gariūnuose manau už 100 Lt visą komplektą paimsi.